2009-02-17

Opinie Therma Cuts Tabletki na Odchudzanie

Opinie Therma Cuts - Od kiedy dostałam do przetestowania kapsułki Therma Cuts nie muszę już odmawiać sobie tylu rzeczy, żeby się podobać. Rodzina oczywiście nie dawała mi spokoju, że w trosce o linię nabawię się bulimii albo czegoś gorszego, a teraz razem ze mną polecają Wasz preparat innym rodzicom, moim koleżankom i kolegom. Wiadomo, że to taki wiek, że człowiek dba o wygląd...normalka:-)
Maturzystka

To reklama jednak działa!!!;-) Znaczy bywa...PRAWDZIWA!:-) Ekstra skuteczność, n a p r a w d ę!! POLECAM, chudym też się przyda (bo rośnie to co trzeba, czyli mięśnie) - serio.
KONRAD Z WROCKA

Nie jest łatwo pozbyć się zbędnych kilogramów, tymbardziej że facetowi przecież nie wypada się odchudzać;-) Tymczasem po 30-tce krępowała mnie ta oponka wokół brzuszka i chyba znalazłem na nią sposób! Nic nie tracąc ze swojej dotychczasowej aktywności, nie zawiadamiając nikogo o dietach i nie mając czasu na godzinki w siłowni, szybko pozbyłem się w pasie tych paru centymetrów i znowu noszę spodnie jak dwudziestolatek.
Michał - Trójmiasto

Po urodzeniu dziecka, a potem następnego stałam się taką mamuśką i to ja przestałam się sobie podobać! Za długo żyję, żeby wierzyć drakońskim kuracjom, albo tymbardziej je wytrzymać...Szwagierka doradziła mi Therma Cuts i niebywale prędko pozbyłam się kompleksów. I jak łatwo! Znów czuję, że żyję...D-Z-I-Ę-K-I !!!
Zofia (41 lat) - Łódź

No comments:

Post a Comment